Hjemvendt fra London

Hej derude,

Så er jeg tilbage igen! London var awesome selvom vi hverken nåede musicals, pub, fancy middag, camden market, museer og meget andet.

Til gengæld havde vi et virkelig pænt hotelværelse, som vi dog hurtigt fik rodet til. Gratis wifi, dejlige senge, pænt badeværelse og et tv med en masse kanaler (som vi dog kun tændte om morgenen for at få en vejrudsigt)!

Og vi fik sejlet en tur på Themsen og set Lonon fra vandsiden…

Vi gik en tur i en park, hvor det vrimlede med egern…

Og har spist super lækker kinesisk mad…

Set Big Ben, House of parliament og Westminster Abbey i det smukkeste aftenlys…

Og spist (semi-dårlig) aftensmad med udsigt til solnedgangen over Themsen.

Og nå ja, så var der noget med noget shopping, som ud over de dejlige hyggestunder, fyldte en hel del af ferien… Så meget at min kuffert var 6 kg tungere på vej hjem end på vej derover… Ahem… Og jeg købte først et par bøger i lufthavnen, så de tæller ikke med. Det er udelukkende tøj og hårprodukter.

Det var en super skøn tur og vi har virkelig hygget os. Vi har og også fået virkelig ømme fødder (især undertegnede som har humpet rundt med en overbelastet venstre hæl i to uger snart – wtf…), brugt virkelig mange penge (eller det føles sådan, vi har dog ikke købt noget specielt dyrt, bare meget 😉 ), haft virkelige beskidte næser, øjne og ører (nok det jeg hader mest ved storbyer), været virkelig trætte i hovederne om aftenen – faktisk så trætte at vi aldrig rigtig kom ud om aftenen, hverken til musical eller pub eller lignende. Næææh, når vi havde spist aftensmad (godt nok først kl 21.30 de fleste dage), gik vi i seng, strakte benene og slappede af i fødderne, beundrede vores indkøb og læste i hver vores bog. Så meget for at stadigvæk være under 30 😉

Nu er jeg som sagt hjemme igen og første arbejdsdag er overstået. De næste tre dage bliver lidt hårde, men jeg ser frem til weekenden!

Jeg beretter mere om vores tur, når jeg lige får et ledigt øjeblik!

Article Tags :
Related Posts
hotel i rom
ubud bali billeder

5 Discussion to this post

1. Camilla says:

Hey.. Kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt om det hotel i boede på, hvad det hed, osv. Overvejer selv at tage et smut til London snart, og så er det jo altid rart hvis man kan få anbefalet nogle hoteller 🙂

• admin says:

@Camilla: Det vil jeg rigtig gerne skrive om i et af de næste blogindlæg 🙂 Så hold endelig øje!

@Rebecca: Det var skønt! Håber du får mulighed for at komme afsted igen snart 🙂

@Anja: Ja enig… Man bliver bare så træt i kroppen af at gå og alle menneskerne over det hele. Oplevede det samme i Paris i efteråret.

2. Rebecca says:

Årh, det lyder som en rigtig god tur! Gid det var mig – jeg vil også gerne til London igen! 🙂

3. AnjaPN says:

Jeg synes altid man kommer ‘tidligt’ i seng og aldrig rigtig kommer ud om aftenen når man er på storbysferie – der er bare for meget at lave om dagen til at man også har energi om aftenen.

4. Ann says:

Storbyferie er hårdt arbejde 🙂 men synes som regel det er en super god måde at holde ferie på. Jeg håber ogsa snart vi kan komme en tur til London, men Berlin og Hamburg trækker også i mig…. uh, alle de fede storbyer. Godt I havde en god tur 🙂